Přenechte starosti s fakturami a především odvodu DPH z nich na nás. Všechny doklady, co od Vás dostaneme, ihned zaúčtujeme a zařadíme. DPH tedy je spolehlivě zadáno do pozdějšího Přiznání a faktura uklizená na svém místě, aby byla později kdykoliv k dispozici.
Možnost vedení daňové evidence mají podnikatelé,
- uplatňující skutečné náklady na dosažení a zajištění příjmů
- jejichž obrat za předchozí kalendářní rok nepřesáhl 25.000.000 Kč
- kteří nejsou zapsáni v obchodním rejstříku
- kteří nemají povinnost vedení účetnictví na základě zvláštního právního předpisu
Pro vedení daňové evidence máme tyto možnosti
Jednoduchá evidence příjmů a výdajů
Pro podnikatele, kteří jsou neplátci DPH a nejsou si jisti výhodnosti paušálních nákladů. Jednoduchá evidence daňový příjmů a výdajů včetně zohlednění odpisů majetku, stravného a nákladů na auto. (v případě velkého množství dat vedení daňové evidence)
Jednoduchá evidence plátce DPH
Pro podnikatele, kteří jsou plátci DPH a uplatňují paušální náklady v daňovém přiznání. Evidence podle §100 Zákona o dani z přidané hodnoty (235/2007 Sb.) pro účely sestavení přiznání k DPH.
Daňové evidence v programu PREMIER system
Pro podnikatele, kteří sledují skutečně příjmy a výdaje v podnikání a jsou plátci DPH (pro neplátce lze použít evidenci příjmů a výdajů).
Vedení daňové evidence zahrnuje
- evidenci faktur vydaných a přijatých
- evidence pokladních a bankovních dokladů
- evidence ostatních dokladů
- zpracování měsíčního nebo čtvrtletního přiznání k DPH včetně zákonných příloh (pokud jste plátci DPH)
- zpracování roční uzávěrky daňové evidence
- zpracování Přiznání k dani z příjmu fyzických osob s komentářem (vysvětlení jednotlivých řádků, výše daně, zálohy na následující období)
- zpracování Přiznání k dani silniční s komentářem (výše daně, zálohy)
- zpracování ostatních daňových přiznání.
Vedení daňové evidence přizpůsobíme Vašim požadavkům
- finanční výstupy (sledování vybraných příjmů a výdajů)
- saldokonto pohledávek a závazků